so result had been declared on 6th June 2013 and Alhamdulillah I got my aim :) . 2 years in Matriculation program telah membuahkan hasil . Mama Abah , this is what I wanna give to both of you . and I'm sorry because I make you both feel sad with my first semester pointer . I'm also promise that I'll give my best at University soon . pray for my success because I always need it .
![]() |
buat masa ekarang aku tengah sibuk bekerja satu hari 12 hours . penat dan sakit badan . kekadang rasa tak mampu je nak kerja tapi apakan daya . tak kan nak goyang badan kaki dekat rumah . kalau kerjadapat laa cari hasil sikit . okay lah . nanti nanti aku story pasal kerja aku . penat dan kena tidur esok aku kerja pagi . Take Care and byee .
P/S : Congrates kepada semua pelajar Matrikulasi .
Wassalam .

Tentiu awk <3
ReplyDelete