Sunday, February 3, 2013

.hope.confidence.do'a :)

Assalamualaikum .

blank . I just open all the Universities website and check out the requirement for every course that I think I can get with my current pointer . yeahh . aku belum habis matrik lagi . tapi nak isi UPU punya pasal . Mama tak kisah aku nak pilih apa . janji aku boleh study . Abah pun sama . but , hmm . I lost my confidence . seriously . I do not know why all this happen . padehal benda nih penting kot . for my future especially . Ya Allah . hmm . only one month and few days left for me to finish up the matriculation program . lepas tuh masuk Universiti . cepatnya masa tinggalkan aku . but in the same time aku kena pantas mengejar masa tanpa membuangnya sedikit pun . study hard perlu . yeahhh hard tapi kesihatan dan tidur yang cukup perlu . weekend ibarat hari yang bermakna untuk siapkan segala assignment yang diberi and do revision for the topic that I don't understand . Ya Allah , pinjam aku sedikit kekuatanMu demi mengejar ilmuMu yang luas . Amiin . doa , usaha , tawakal . 3 perkara yang harus dipegang oleh semua pelajar dan tak terkecuali aku . semoga kejayaan milik bersama . :)


p/s : thanks for the advice Pumpkin <3 . Ben10 . decide as soon as possibleeeeeeeee beybeyhhh .

No comments:

Post a Comment